عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

نحوه پرداخت قبض جریمه

رضا کامرون | دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

آهسته گفت : خدانگهدارت در را بست و رفت .. آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را به گردن خدا می اندازند....

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم یکبار هم تو گامی بدین سو بردار نترس جریمه اش با من !

سلام بر آنان که لایق سلامند / یک رنگ و یکدل و یک مرامند هم گلند هم گنجینه هم دوست / هرچه از وی تعریف کنی نیکوست . . پرداخت قبض جریمه حیف نون میره سربازی تو صف بوده سروانه میگه به چپ چپ به راست راست…. میبینه حیف نون همینجوری وایستاده میگه تو چرا به فرمانم عمل نمیکنی؟ حیف نون میگه جناب سروان شما اول تصمیم قطعی رو بگیرید بعد من انجام میدم !

آموزش روش های پرداخت قبض جریمه

گو ل دنیارا مخور........!!! ماهیان شهر ما از کوسه ها وحشیترند بره های این حوالی گرگها را میدرند سایه از سایه هراسان در میان کوچه ها زنده ها هم آبروی مرده ها را میبرند. وثوق پرداخت اینترنتی قبض جریمه آرزو دارم بهاران مال تو / شاخه های یاس خندان مال تو آن خداوندی که دنیا آفرید / تا ابد همراه و پشتیبان تو . . .

نحوه پرداخت قبض جریمه

اگه قرار باشه دروغ سیزده رو در مورد من بگی چی میگی؟ قبل از اینکه برای یکی دیگه بفرستی جواب منو بده ! روش پرداخت آنلاین قبض جریمه سلامتی استادی که سرجلسه امتحان دید برگم سفیده،اومددرگوشم گفت نگران چی هستی؟اسمتو بنویس بقیش بامن! . .. (ولی حیف بیدارشدم بقیه خوابمو ندیدم...)

مراحل پرداخت اینترنتی قبض جریمه

اسبها درشکه را کشیدند ولی انعام را درشکه چی گرفته است، به چشمان اسب چشم بند وبه دهانش پوزه بند، تا نبیند و حرف نزند چه آشناست قصه درشکچی واسبهایش! پرداخت قبض جریمه به سلامتی پدر بزرگـا که یه بار هم خوجگل ، جوجو ، عسیسم نگفتن ولی با زنشون ۵۰ سال عاشقـــانه زندگـــی کردن..

تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی و من عجیب ؛ به آغوش تو از آن سوی فاصله ها خو گرفته ام . . .

اگه مثل من تنهایید.. اگه مثل من بیکارید .. اگه مثل من مرض دارید .. یه قرص جوشان بندازید تو تنگ ماهی قرمزا ، اونا هم براتون هلیکوپتری میزنن ..!

  • رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی