عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

روش پرداخت قبض جریمه

رضا کامرون | شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ب.ظ

وقتی که داری دنبال آرزوهات میدوی آروم بدو چون شاید تو هم آرزوی کسی باشی...

بیقرار توام و در دل تنگم گلهاست/آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست/مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب /در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست..... روش پرداخت قبض جریمه گرچه از فاصله ماه به من دورتری،ولی انگار همین جا و همین دوروبری،ماه می تابد و انگار تویی می خندی ،باد میاید و انگار که تو میگذری.


جدیدترین روش پرداخت قبض جریمه

ما همانیم که به یاد تو هستیم هنوز،از دوری تو جام به دستیم هنوز،در خلوت خویش یاد ما باش که ما،در خلوت خود یاد تو هستیم هنوز.......! پرداخت اینترنتی قبض جریمه به کمک سایت ایتور تا حالا دقت کردین ,بعد از اینکه فرهاد مجیدی عدد 4 رو با انگشت هاش نشون داد پرسپولیس هر بازی 4 تا خورده!


آموزش های لازم برای پرداخت قبض جریمه

ای کاش باغبان بودم تااسم زیبای تورادربهترین جای قلبم میکاشتم وباخون دلم آب یاری مکردم تابدانی دوستت دارم؟ پرداخت اینترنتی قبض جریمه ماهیها چقدر اشتباه میکنند ،
قلاب علامت کدامین سوال است که به آن پاسخ میدهند ؟!...
آزمون زندگی پر از قلابهائیست که وقتی اسیر طعمه اش میشویم تازه می فهمیم 
ماهیها بی تقصیرند !


پرداخت قبض جریمه

مردی نزد روانپزشک رفت و از غم بزرگی که در دل داشت برای دکتر گفت:دکتر گفت به فلان سیرک برو آنجا دلقکی است اینقد میخندانتت تا غم از یادت برود.مرد لبخند تلخی زد و گفت:من همان دلقکم پرداخت قبض جریمه پرنده ای که بالو پرش ریخته باشد مظلومیت خاصی دارد باز گذاشتن در قفس توهینی است به او،در قفس را ببند تا زندان دلیل زمین گیر شدنش باشد نه پر و بال ریخته.

هرموقع همزمان عاشق دو نفر شدی دومی رو انتخاب کن چون اگر واقعا عاشق اولی بودی عشق دومی رو به دلت راه نمی دادی!!!

  • رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی