عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

خرید آنلاین شارژ ایرانسل

رضا کامرون | يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور
#میخواهمت ممنوعه ای
میخوانمت #ویرانه ای

#ممنوعه ی ویرانه ام
میخواهمت #دیوانه ام
لحظه لبخند ،مانند...
شبیه....
مثل یک ....
وای من .....
اصلا ولش کن .....
نقطه چین تر می شوی .....!!!
کارت شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل
چشمان تو
لذت ناب شعر بود
و چه غمگین که
من شاعر نیستم
......
نه خیال میگویم، نه گزاف
تو نیمه گمشده من نیستی!
تو تمام منی💏
خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

شارژ فروشی ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل
شارژ ایرانسل هـــرگـــز به گذشته برنگـــرد؛
اگر سیندرلا برای برداشتن
کفشش👠 برمیگشت
،هیچوقت یک پرنسس نمیشد...****
آن ها که تنها زندگی نکرده اند ...
نمیفهمند
که سکوت چگونه
آدم را می ترساند
چگونه آدم
با خودش حرف می زند ؛
نمیفهمند
که آدم چگونه
به سمت آینه ها می دود
در آرزوی دیدن یک همدم !
فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

سایت ایتور

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل
ساعت مُچی ات را باز کن ...
ضربانِ قلبِ من ،
زمان را
دقیق تر نشان میدهد ‌‌‌...!
اکنون ..
وقتِ بوسیدنِ توست ...
مو پریشان به شکار آمد و بعد از آن روز،من پریشانم و او گیره به گیسو زده است...
فروشگاه شارژ ایرانسل

  • رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی