عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

عکس خفن

عکس های جدید و زیبا

خرید اینترنتی شارژ همراه اول

رضا کامرون | سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴ ب.ظ

خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور
آمدی ، رد شدی

تا برگردی درخت های اَنار ، پرتقال دادند
و سایه ها ، سرجایشان ماندند
حتی پس از غروب ...

چه کار به کار جهان داشتی
دیوانگی ِ من بس نبود ...؟
خرید کارت شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول
شب یلدا شد و من از دوری تو خرابم
نبودنت و ندیدنت بدجور میده عذابم

فراموش میکنم شب طولانیه یلدارو
من تو رو پیشم ندارم زودتر میرم می خوابم
#دلنوشته#محمد#اردیبهشتی#حسینی
شارژ همراه اول همیشه معیاری بالاتر از انچه که دیگران
از شما انتظار دارند، برگزینید .

#سخن_ناب #رِضـ...ـآ
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور

نه آن شدم که خواستی!

نه آن شدم که خواستم!

 تکلیف من این وسط چیست

خدایا؟

خدایا اشتباهم این بود ،جای تو ،خودم را

به خودم سپردم!

وای به این اعتماد به نفس...!
خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول
راه  را  گم  کرده ام!!!
سال هاست  تابلو های  زیادی نشان  میدهند!!!
"آرامش"  ۵  کیلومتر  . . .
#دلنوشته
خرید آسان شارژ همراه اول

همراه اول
عـــادتـــ کن !.....

بهـــ هیچکـــ🔎ــس

عادتـــ نکنـــے



جـــز ...ジ


















#مــــ😃ـــنــ🙌

#طنز
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

سایت ایتور

  • رضا کامرون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی